søndag 4. april 2010

hodepinevær


Ja, her er jeg. Den mest sucky bloggeren i mils omkrets ! Jeg hater å ikke ha usb kabelen til mob. min - får ikke lagt ut noen bilder ! Men neste på lista er å kjøpe et kamera.

Hmf..

Nå skal jeg til Mormor å moffen (besteforeldre) å spise lammelår. Jeg liker aldri Lam. Hver gang jeg smaker det blir jeg minnet på at jeg ikke liker det. Men jeg har så LYST å like det - så jeg spiser det likevell. . Høres rart ut ? Vel , ja det er jo litt rart !

Påsken har vært rar. Stian har hatt influensa/lungebetennesle/forkjølelse... Så du kan si at her har det vært fullt hus å stormende jubel?.. Not!! Så vi var superrastløse i går når det var lørdag og han var nogenlunde frisk. Men var det noen folk hjemme ?? NEI ! Så der satt vi. heldigvis hadde vi en film vi ikke hadde sett (utrolig nok) - men Stian var ikke så fornøyd med valget. Coco before Chanel.
Jeg elsket den! Stian gjorde ikke.. Men det har vel med interresse. Han satt å googlet Coco mens jeg så filmen å fortalte meg at hun var en Upperclass hoe i sin tid! Tss.. Som jeg bryr meg!! :p Dama var jo et geni. Jeg elsket å se hvor hun hentet sin inspirasjon og hvor sterk hun var. Samtidig ømfintlig. Hun ville være dame, men være fri. Være feminin, men maskulin. Hvorfor bare være en ting? ... Hun var bare Coco. Og det var nok! Audrey Tatou spiller jo AMAZING i rollen som Coco. Aldri sett sånn innlevelse! Det må ha vært vanskelig å få frem trekkene hennes i personlighet - hun var jo en kompleks person. Men Hun gjør det med perfeksjon. Love it!

Men.. Så ble jeg trøtt å la meg i tolv tiden. Nice, right?

Stian hadde migrene på mårraen i dag. HAHA! Der fikk han for å hakke på Coco! :P Neida, det var ondt sagt.. Stakkars. Nå skal vi dusje å ordne oss - så er det off til besteforeldre.
Ha en fin nest siste dag i påskeferien <3

2 kommentarer:

  1. Åå, det hørtes ut som du hadde arvet mye fint.
    elsker gamle ting. :) har dere flyttet inn i den
    nye leiligheten nå dere? :) begynt å komme i orden? :) Liker å flytte, selvom det er stress, så kan man liksom starte med litt blankeark interiør messig, og tingene man vanligvis alltid har hatt en spesielplass kan flyttes rundt på og gi ett helt nytt utrykk ;)

    SvarSlett
  2. Huffda. Skjønte at han var dårlig, men ikke hva det var. Lungebetennelse er ikke mye godt. Er et par her som har det nå også.
    Koselig film da. Jeg synes hun som spilte Coco er så nydelig. Hun ligner jo også litt egentlig, når man ser etter.

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett