fredag 14. mai 2010

en fredagskveld to remember ;) (ar'nt they all..)


Nå er det jo FREDAG :D Det betyr reker, øl og kos - fy vi er noen vanedyr er vi ikke?

Har vært en trist dag idag igrunn. Jeg har vært i begravelse. Tanten til en av mine beste venner, gikk bort nå lørdagen som var. Etter å lenge har kjempet med kreften. Hun var et fantastisk menneske, og vil bli husket, og savnet av mange!
Men, midt i all døden rundt oss, så er vi i livet! Og det må nytes, siden det er flyktig for mange! Desverre...

Så idag har jeg kjøpt meg en nydelig, søt liten kjolesak til å ha på meg i bryllup og på fester jeg skal på i sommer :)) Selvfølgelig får jeg ikke lagt ut bilde av den :S Kjøpte den på Floyd by smith, der har di så mange fine kjoler. Penkjoler til å føle seg som skikkelig jenter i :P

Så dagen ble fin til slutt <3


2 kommentarer:

  1. Ja, huff så trist.. Er jo ikke så lenge siden vi var i begravelse heller. Det er så fryktelig trist.. I hvert fall når de som har blitt borte var så alt for unge...

    Gleder meg masse til å se kjolen din neste helg. Har dere forresten noe sted å sove?

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Wow, den blå kjolen der var nydelig!

    Trist med død og begravelser ja =\ vi er heldige som har det fine håpet vi har =)

    SvarSlett