torsdag 18. august 2011

sommernorge??


Trist å si det - men høsten nærmer seg med stormskritt... Er det bare meg, eller har vi hatt en ganske tragisk sommer her i landet ? Syns det er så utrolig lenge siden vi har hatt en ordentlig GOD norsk sommer. Jeg vet vi har hatt noen kjempefine dager, hvertfall her på sørlandet. Men et par dager er ikke sommer.. Jeg vil ha laange varme kvelder, og mild bris. Med flere tropenetter og varmt i vannet. Jeg syns ikke at 18/19 grader er særlig varmt!
Vel, jeg drar jo til Kos der det nå er 39 grader ifølge min mamma og lillesøster som er der nede å venter på oss. Det er jo herlig, men jeg håper fremdeles at vi får det fint utover høsten - og at vi neste sommer kan springe rundt i bikini her i Norge og!


Nå er det nok snakk om været! Se disse bildene fra byglandsfjorden. Var her vi var å badet når vi hadde vært på rafting. Og da var det 18 grader i vannet, og det var ikke så ille - vel å merke med våtdrakt og livvest! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar