mandag 3. januar 2011

and the road goes ever on and on ..



Jammen har vi hatt en koselig helg. Med venner og god mat og vin : ) Nå er det allerede blitt 3 januar 2011 og jeg skal nå snart stelle meg å ut på senteret der jeg skal få lagt opp en kul Jeans jeg kjøpte i forrige uke. Så skal vi ha familien på besøk ikveld :)

På søndag var vi på besøk til et par venner av oss, som også er vegetarianere - og det var bare så koselig. Å snakke med mennesker som har den samme overbevisningen som du har når det gjelder kjøttspising. Jeg vet at når jeg snakker med andre om dette, så tar di meg enten ikke seriøst - eller så skal di diskutere. Men jeg er endelig kommet frem til at jeg skal være stolt av at jeg ikke spiser kjøtt - og da vil andre mennesker også forstå at dette er virkelig viktig for meg ! Alle må få lov å ha egne meninger om hva som er bra for dem. Og selvom jeg har 100 argumenter for vegetarisme - så er det alles eget personlige valg. Men her på bloggen fremmer jeg det jeg tror på - vegetarisme : )

Så sånn er det!

Nature - Animals - Mankind.

Earthlings



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar