søndag 23. januar 2011

Norges Grace Kelly?


Jeg leste akkurat en artikkel om Mette Marit i DB, og jeg har aldri sett henne så vakker før. Det har vært fotoshoot på slottet, og jeg er utrolig "blown away" av bildene som er tatt av Sølve Sundsbø. For en talentfull mann! For noen bilder!
Vi har en veldig vakker, Grace Kelly-like kronprinsesse i dette landet. Hun har fått gått igjennom mye, men jeg har aldri sett henne flottere. For et svar på all drittkastingen sier jeg bare ! Les artikkelen, det er litt interressant lesning :)



1 kommentar:

  1. SV: Veldig kjekt med stevne i stavanger ja! Det var enten der eller Bodø, og Bobø ble både for dyrt, og det var heller ingenting ledig der! Og i Stavanger bor vi gratis ca en time unna hos mamma og pappa. Så to fluer i en smekk!
    Skjønner godt du sletta deg fra facebook når det ble sånn! Unødvendig teit!
    Kjekt du tok en tur innom bloggen min ;-) jeg stikker stadig innom din! Gøy å se hva du tenker og hva du driver med!
    Skal hilse joel vettu. Du må ha en fin uke Silje!
    Skrives ;-)

    SvarSlett