mandag 31. januar 2011

Screen Actors Guild awards



Okay, SAG awards var ikke sååå imponerende (style messig) i år må jeg si ... Mange klumsete og litt rare kreasjoner.
Mariska Hargitay, i noe som så ut som en et nummer for stor kjole fra Isaac Mizrahi.. Var skuffet over den ellers alltid elegante Nicole Kidman, kledd i Nina Ricci - som jeg syns så ut som et litt mere sjarmerende av familiemedlemmene i The Addams family .. sorry Nicole :( Selvom hun skal ha for en nydelig håroppsats og make-up!
Sofia Vergara, i Roberto Cavalli kunne blitt en suksess med litt mindre pupp.. For den blåfargen og snittet i midjen var divine!

Mine favoritter var definitivt følgende:

Mila Kunis i Alexander McQueen :D

Natalie Portman i Azzaro &
Hilary Swank i Versace. (Lenge siden jeg har sett maken til smakfull Versace kreasjon faktisk)


Julianna Margulies, i Yves Saint Laurent var også ett av lyspunktene. Den var utrolig smakfull og den lille svarte clutchen var prikken over i-en :) Også Tina Fey i Oscar De La Renta tok pusten fra meg!

Mye pent, men også mye halvveis, ifølge mitt utrente øye hvertfall :)) Hva syns dere om årets SAG awards ?

1 kommentar:

  1. Jeg trodde Mariska Hargitay bare vakker. Hår, sminke, tilbehør, alt perfekt. Mariska er vakker.

    SvarSlett