lørdag 16. oktober 2010

Pochahontas på nye eventyr!



Den fredagen gikk fort !! Jobbet, shoppet og var hos svigers og spise og så overnattet vi der da. Er alltid koselig å sove hos di. Tar det helt piano. Spiser godteri og drikker vin :p Og koser oss. Igår prøvde vi litt forskjellige brettspill da. Det var faktisk kjempegøy. Et som het Ubongo, et som het Bandu (bygge tårn, hysterisk morsomt til tider:p) og et som het Rummy :P Haha, spiller brettspill på fredagskveld - men det var kjempegøy selvom jeg hadde hodepine og var sliten. Kommer langt når svigerfar hjelper meg - han er en gluping :)

Jeg måtte jo hasteshoppe igår - siden vi skal jo på cowboy og indianerfest idag :P Hehe, kan bli gøy. Jeg er bare ikke helt sikker på om jeg passer som indianer (som alle jentene skulle være). Også er jeg sliten etter denne uka.. men vi skal først på et lite vors hos Silje også videre på festen, så skal Silje fikse håret mitt - siden hun er frisør. Sette på extentions og flette inn noen skinn bånd. Så tar jeg rød leppestift og lager krigssminke på megselv :p hehe!

Her er litt av det jeg kjøpte da. Måtte bare haste innom butikker igår, så det blei med at jeg kjøpte ting jeg kan bruke seinere, uten å være indianer :p


Tingen med utkledingsfest er at man bare går som en hot whatever - så går det jo greit :p hehe ! Lenge siden jeg har kledd meg ut ! Stian skal være cowboy, så jeg har kjøpt Stetson hatt og revolver til han.
Dama i leketøysbutikken bare: Vil du ha med krutt?
Jeg bare: Ehh.. krutt? neitakk. Det går fint.

Så da må jeg hive meg i dusjen, så lover jeg å legge ut bilder av IndianerSilje til di som vil se : ) Ha en strålende lørdag !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar