torsdag 7. oktober 2010

these boots are made for walking!


Fy søren å lite jeg har å skrive om om dagene.. Nesten litt flaut ! Lover at det skal komme et dypt innlegg snart (dypere enn egg på nista og neglelakk). Dette er jo min dagbok after all. Så er herlig å bare skrive det jeg tenker.. egentlig :)

Igår fikk jeg (selvom ikke jeg skreiv det i forrige innlegg) kjøpt meg nye støvletter. Kule, sorte vagabond støvletter. Herlige å varme : ) Flate - så jeg kan bruke di hele vinter, på jobb og ute - uten å bli sliten i beina!


Men nå skal jeg først til Vennesla å ta blodprøver hos legen, og etterpå til besteforeldrene mine der oppe å spise middag. Blir deilig :) SÅ nå må jeg dra - vi snakkes !

3 kommentarer:

  1. Så fine de var! jeg og har litt skrive sperre.. hehe.. slenger bare ut noen bilder med litt tekst. Bare for å ikke miste de få leserne jeg har :P hihi Ha en fin dag og hils hele familien!

    SvarSlett
  2. sv: Takk for tipset! Will keep in mind.

    SvarSlett