mandag 18. oktober 2010

søndagstips på mandag !




Jaa.. SÅ var det en helg til som er over : ) Jeg har hatt det supergøy!! Cowboy og Indianerfesten var dødsgøy - bortsett fra at det skjedde noe drit med iPhonen min så jeg ikke kunne ta bilder.. Og det ENE bildet jeg har av meg er ikke særlig flatterende.. men værsågod. Ser jo hverken den lange Pochahontas fletta mi eller fjærne i håret !!


Og alle vet at etter fest og helg og usunn drikke som ødelegger hud og hår og alt så er det herlig å rense huden og bruke produkter som gjør huden myk og gjennomfuktet!
Så jeg tenkte jeg ville vise dere mine absolutte ynglingsprodukter !

Ansiktsvann etter rens gjør hele forskjellen! Bruk et fuktighetsvann hvis man er tørr og/eller sensitiv (sånn som jeg) Estee Lauder sitt "Soft Clean - Silky hydrating lotion" er utrolig behagelig og bruke. Huden blir gjennomfuktet og du får bort alle rester av rens og sminke. Samtidig balanserer ansiktsvannet ph-verdien i huden din, så den er klar for neste steg i hudpleien : )
...som er fuktighetsserum. Jeg elsker (som så sykt mange andre) "Advanced night repair" serumet til Estee Lauder. Det er utrolig reparerende, og det er litt sånn "hjelp til selvhjelp". Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg har ikke vært tørr i huden en dag etter at jeg begynnte å bruke den fast ! Anbefales på det varmeste. Det er stjerneproduktet i min hudpleie hvertfall! (Jeg bruker øyekremen i ANR også)


Og prikken over ién på en søndag man føler seg gusten og bleik - er en naturlig og fuktmettet hud - så jeg bare smører et tynt, tynt lag med denne foundationen over ansiktet mitt. Dette er Lancómes nye foundation. Eclat Miracle. Den dekker mere jo flere lag man legger, og er full av pitte pitte små mikrospeil (til forskjell fra andre merker som bruker perlemor) som gjør at huden får en fantastisk glød! Og glød er noen ALLE vil ha - siden da ser man frisk og opplagt ut : )



Det var mine tips om en søndag - på en mandag : ) Ha en flott dag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar