søndag 3. januar 2010

Hvem vil gi pus et hjem?


Januar er her, nytt år - nye muligheter som alle sier. Jeg har ikke tenkt å gå ut med mine "forsetter" for det nye året. Men jeg kan si at målene mine er små og overkommerlige. Sånn at jeg har en sjangse for å nå dem hvertfall :)

Fremdeles leter vi etter et hjem til vår lille pusekatt som trenger noen varme gode dyremennesker som kan overta henne.. Vi leter å leter. Så hvis noe vet om noen som kunne tenke seg en pusejente med massevis av personlighet; ta kontakt please! Hun er veldig vakker!


Fant noen få dårlige bilder fra torsdagskveld/natt.. Vi var jo hos noen kompiser, og det var supergøy. Men i og med at det var så mørkt der så ble bildene (tatt med verdens dårligste kameratlf) elendigE. Så..


Hvordan behandler det nye året dere så langt?

2 kommentarer:

  1. Stakkars lille pus, skulle gjerne gitt henne ett hjem.. men vi har selv en katt som burde blitt omplassert fordi David har blitt allergisk..:( Det PIPER i lungene hans når pus har vært for nærme han... stakkar..

    SvarSlett