onsdag 27. januar 2010

I could use a makeover right about now!!

Jeg er jo blitt syk ! Og sitter her å ser program etter program på tv.. Og jeg sitter å misunner di nydelige kvinnelige skuespillerne! Her er noen av di jentene jeg liker aller best fra tv- serier!
Jessica Szohr fra GG. Det nydelige håret og det sentimentale blikket og den rå klestilen. Hun er utrolig søt!

Blake Lively, er offisielt den vakreste jenta jeg vet om! Perfeksjon

Rachael Bilson. Di brune øynene og bohemstilen gjør henne til en av di kuleste jentene! Pluss at raseriutbruddene hennes er hysterisk morsomme!! :D

Hilary Burton. Blonde krøller og emo.. Need I say more? :p

Kristin Kreuk. Mørke lokker, grønnbrune øyne og et såret smil.. Hun er nydelig.


Hvem liker dere best?? :p

6 kommentarer:

  1. Rachael Bilson!! Hun er nydelig! :)

    SvarSlett
  2. sv: ååå tusen takk :) var redd det ble altfor mørkt siden jeg er ganske så bleik liksom :P Syns også mismatch er dritkult, men mest på andre. jeg føler meg litt som ett vandrende fargekart. Men det er nok bare en vane ;) Men blir nok litt flinkere til å bruke farger nå som det begynner å bli lysere ute. Farger er jo egentlig så fint, og alikevel er min garderobe svart hvit og grå :S hehe.

    SvarSlett
  3. Hilary! Men det visste du vel fra før:) God bedring kjære <3

    SvarSlett
  4. Ja, du er en indre Peyton Miriam ;)

    SvarSlett
  5. Elsker håret til Blake lively =) og stilen, ikke minst! En klar favoritt =)

    JulieAronsson

    SvarSlett
  6. Jeg syns hun nederste var den vakreste..=) Men jeg vil nå fortsatt være meg selv jeg da. Med makeup, personlig trener og en utømmelig bankkonto er det utrolig hva man kan få til=)

    SvarSlett