tirsdag 26. januar 2010

like death, warmed up !!


Jeg føler meg som en varm ballong ! Jeg har vondt i halsen, snufsen og nyser som en gal ... Sier som den slemme assistenten i The devil wears Prada: Its like death; warmed up !
Æææh..

Jeg har kosa meg med Ugly Betty ikveld, og kyllingvinger! Er alene frem til ti. Og dessuten skal jeg være alene hele imårra også. Siden jeg har FRI og :D Ser frem til å sove lenge, og spise sein frokost. Egg på ferske rundstykker :)

Jeg er litt uinspirert om dagen. Har vært noen rare dager til nå. Var i trist begravelse i går. Det var helt grusomt, uten at jeg vil utbrodere det noe mere.. Pluss at jeg var hos noen leger og idag var jeg på jobben. Solgte for myyye i Narciso Rodriguez idag, deet var dagens lille høydepunkt ;) Det var derimot IKKE kyllingsuppa jeg hadde i lunchen idag :/

Nå kommer snart Stian hjem, så kan han kile meg på ryggen. Så skal jeg sovne..
Ååååh! Jeg er blitt syyyk!! Åsså savner jeg Lucy.. :'(


Har dere opplevd noe gøy i dag? Lært noe nytt? :))

1 kommentar:

  1. Nope, ingenting nytt eller gøy idag.. har vært i eleeeendig form.. men jeg har fått lest mye i boka mi... og nå skal jeg legge meg og lese meeer...=)
    nattinatt!

    SvarSlett