søndag 24. januar 2010

uka som gikk :)


Jeg ha en forfedelig dålig pc, som er helt mongo. Adapteren er ødelagt! (Det har INGENTING med at jeg har mistet den i gulvet noen ganger å gjøre!!) Hehe.. ;)
Vi spiste deilig biff middag på lørdag og jeg spiste min nye ynglingssnacks: Pannestekte rotgrønnsaker :D

Så kjøpte jeg ny hvit skinnjakke og rosa øredobber fra Vero Moda. Som jeg er veldig fornøyd med !

Jeg var altså på litt forskjellige kurs denne uka som gikk. Fantastiske gøye og interressante kurs. Men min favoritt var Dior kurset (Of course) Var helt fantastisk ! Jeg lærte så mye, og følte meg virkelig i mitt rette element der jeg kommer inn i kurs lokalet og catwalk showet for vårkolleksjonen går på storskjerm - etterfulgt av intervju med Galliano og bilder av fantastiske kjoler. Kursholderene Line og Einar var bare verdens søteste mennesker! :)




Vi fikk gaver og jeg VANT den første konkurransen i mitt liv! Og det gjorde ikke noe at jeg har tapt alle til nå ! Hehe :P Jeg vant J'adore 50ml EtP :D:D



Vi fikk bl.a den nye fem-skygge paletten med øyeskygger til Dior. Grått og lilla/rosa. Den var intet mindre enn nydelig vakker :)


Så kom dere til din nærmeste Estetique å unn deg noe fra Dior sitt kosmetikkunivers .. Enten det er di nye Nude consealerene, den nye mascaraen, skyggene eller det nye superserumet, One Essential, som hjelper til å forberede huden din for din daglige hudpleie! :)



Hva er ynglingsmerket innen kosmetikk for dere??

2 kommentarer:

  1. Det er jeg dårlig på gitt..=)
    Jeg har det jeg har, og holder meg gjerne til det....:P

    Kult med nye ting da..=) Gratulerer=)

    SvarSlett
  2. Jeg er missunnelig til tusen :O

    SvarSlett