fredag 8. januar 2010

Kom å kjøp!

Da var uka gått og fredagen er her. Vi skal til middag hos Mona og Chalak ikveld, og det blir deilig å komme til ferdig mat!
Fikk meg ny lipgloss idag, og parfyme, så jeg tenkte jeg må reklamere litt for butikken min! Kom å handle hos ekslusive Estetique. Du får vanvittig god service. Og merker som Dior, Guerlain, Lancome, Estee Lauder, YSL, Clinique og Shiseido er godt representerte! :)) Kom å kjøp!!


Mitt kosmetiske univers har ekspandert kraftig, og endelig er badehylla mi nesten komplett ;)

Idag kjøpte jeg denne. YSL Golden gloss. Den lukter fantastisk, og er så god å myk!
Hvilken sminke/hudpleie bare MÅ du ha??

2 kommentarer:

  1. Så herlige ting. *ønsker seg!!*
    Jeg er avhengig av hudpleieproduktene mine fra Academiè.

    SvarSlett
  2. hmmm... Jeg har blitt veldig gla i mineralfoundation´en min da.. =) Den bare MÅ jeg ha..=) Og mascaraen. Sorry, husker ikke merkene her og nå...:S

    SvarSlett