onsdag 6. januar 2010

Its spring time soon



Våren er den årstiden jeg alltid ser mest fem til. Blå himmel og nytt liv i naturen :)

Oh my! Har dere sette den nye H&M spring katalogen?? Det er mye wow faktorer denne kjeden ha klart å få til i sesongen som kommer! Jeg elsker våren :) Forrige vår var første gang på to år som jeg begynnte å føle meg bra igjen etter en lang sykdomsperiode. Så jeg ser veldig frem til denne våren!







Og disse klærne skal jeg prøve å kapre til garderoben min!
Hvilken årstid er deres favoritt?? :)

3 kommentarer:

  1. Våren/SOMMER! Definitivt...=) Likte de skoparet skikkelig godt.. *vil ha*

    Godt at du er blitt bedre..=) Kjedelig å ikke være bra.. jeg er der nå, hehe... orker ingenting, er bare svimmel og kvalm hele tiden, og ganske så deprimert. Meeeeen holder hodet over vann fordet..

    SvarSlett
  2. TUSEN takk :) Du sier så mange fine ord at jeg blir helt rørt :)

    Oj, aldri vært borte i den bloggen,
    men den var BRA :D Elsker bloggtips ;)
    Keep doin' that :P

    Den shortsen fra H&M er bare syykt digg!
    Tenkte også å prøve å få tak i den ja ;)

    SvarSlett
  3. sv; ja det er et svært godt poeng du kommer med der! :D Samtidig så vise jo undersøkelser at klær som blir vist på glamormodell-aktige modeller (altså de med former) selger bedre enn de som er uformede. Folk faller ofte for tøy etter fasongen den lager. du kan jo se på klærne du har selv her, det ser ikke ut som de sitter på en mann akkuratt. (nå var akkurat disse bildene dårlig eksempler). Og det sier seg vell sitt når enkelte av de store designerene ikke lager tøy i større størrelser enn 36 :)

    anyway! takk for kommentar! blir alltid så glad når du kommenterer Silje! :D:D du er så fornuftig og skriver så bra! :D ønsker deg bare en flott helg!! :D

    SvarSlett