søndag 22. august 2010

Eva Bay


Tenkte bare jeg ville vise noen fine bilder fra bassengområdet ved stranden på hotellet vi bor på - Eva Bay Hotel.



Idag er det litt skyer på himmelen og det blåser noe helt vilt !! Det er sikkert over to meter høye bølger som slår inn på stranden!! Men vakkert å se på da. Vi skal inn til Platanes nå, og kanksje videre til Rethymnon idag, siden det er ikke strandvær. Men Stian er ikke noe veldig i form, så vi må nok se litt an. Men en fin dag blir det nok :)

Håper ikke jeg blir bleik igjen nå.. :p

Må så sykt ta bilder av havet senere, er noen syke naturkrefter som er i sving her altså!

Savner alle der hjemme nå da, hehe.. Jeg er jo ganske hjemmekjær av meg, vil helst ha med ALLE vennene og familimedlemmene mine når jeg skal på tur ;) Men nå stikker vi ut, preikast!

2 kommentarer:

  1. åååh, heldigrisen kusine. Kos dere masse.
    hilsn fetter ;) (simen)

    SvarSlett
  2. ååå det så ikke feil ut det nei :)

    SvarSlett