mandag 2. august 2010

PANG! - så blei det mandag


Føler ikke jeg har hatt helg, og nå skal jeg på jobb igjen.

Noen som vet hva det er når man har vondt og er opphovnet i halsen. Sånn at det er kjempevondt å svelge og spise. Jeg har hovne kjertler, og det gjør vondt fra halsen og opp til ørene på en måte. Og klør i munnvikene.. ? Aldri hatt sånn merkelig greier før. Begynnte bare på den ene siden inni halsen, men nå - etter noen dager er det på begge !

Høres sikkert ut som en skikkelig hypokonder, men syns det er så rart. Har hatt halsbetennelse og kyssesyken med opphovnet hals, og det kjennes litt likt ut, men det er ikke fullt så vondt.. Sjønner ikke hva det er. Begynner å bli litt nervøs, har ikke lyst til å være syk når vi reiser neste helg!!

Anyways, jeg må på jobb idag, nå snart. Og etter jobb er det å shoppe tøy til min kjære. Han må ha sandaler og badeshorts til syden! : )

SÅ ha en fin dag fellow bloggers ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar