tirsdag 10. august 2010

my wish- wishlist


Jeg har akkurat sitter å drømt på myTheresa... Og fant masse nam, men jeg skal spare ! Til Pistol boots og Alexa i desember !! :D Kanksje.. Ikke helt bestemt meg om det blir Alexa, eller om jeg skal kjøpe en som ikke er så "in" nå liksom.. Men den veska er bare SÅ lekker! Og like rå til Louboutin pumps som til Hunters på konsert liksom ! Så egentlig er den jo ganske klassisk.
Heheh..

Men her er noen godbiter...



Paljett tank fra Stella McCartney
Semskede pumps fra Christian Louboutin
Cuff fra Lanvin (Og denne kunne vært helt AWESOME som hårbøyle!)

Hva er på deres fantasi-ønske liste i høst?? :)

2 kommentarer:

  1. jeg likte skoene! :D:D

    sv; så snill du er som legger igjen kommentar på bloggen min, setter veldig pris på det! Tusen takk! :D Ha en strålende dag! :)

    SvarSlett
  2. På min ønske-ønskeliste står de nye Acne-wedges'ene, ååååh de er så kule. Men i skinn, og altfor dyre. Så de blir ikke mine. Men drømme er jo lov :-)

    SvarSlett