tirsdag 3. august 2010

Halsbetennelse og besøk av Andie og Ben



Nå er jeg blitt ordentlig syk. Er nok halsbetennelse. Men min kjære har sagt jeg må drikke grønn te med honning - og det hjelper faktisk ! Haaaater mer enn noe annet å måtte si at jeg ikke kommer på jobb, særlig siden jeg bare jobber tre dager i uka. Men inatt og i dag så har jeg bare så vondt i halsen at det er vondt å prate!!

Så jeg sitter under dyna og drikker te med honning og ser min ynglingskomedie: How to loose a guy in ten days :) Andie og Benjamin er mine gode venner på en sykedag! Det er den perfekte feelgood film, hvis man har det kjipt. Enten fysisk eller mentalt :))

Har jo derfor ikke så mye spennende å skrive om idag da. Nå skal jeg lese Costume fra perm til perm, og legge meg litt til å sove tenker jeg..
Ha en bedre dag enn meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar