fredag 13. august 2010

livet



Så, da var det bare idag igjen da. Med jobbing - og imårra flyr jeg til Kreta :) Men det er sykt tungt å stå opp når det er siste dag før ferien :p
Igår var vi på fiskebrygga her i Kr.sand og spiste, mamma og pappa og besteforeldrene - også kom Stian å joina når han var ferdig på jobb (: Superkos, og vi satt der til det blei mørkt og kosa oss!

Men vet dere hva som venter på meg når jeg kommer hjem fra Hellas eller?

Ny iPhone 4 :D

Idag er det tid for å pakke ferdig og å gjøre leiligheten skinnende ren - sånn at jeg ikke må gjøre det når jeg kommer hjem ! Hehe.. Å, jeg ser så frem til å gå i bare lette klær og uten sminke på stranda med håret i tutt! :p

(Dette bildet er tatt på Kos i Hellas, september 2008. Landet du ser i bakgrunnen er Tyrkia)

Men nå må jeg løpe - skal på jobb : ) Ha en fantastisk dag !!


1 kommentar: