onsdag 11. august 2010

labels and love


Mm, hele dagen for meg selv. Jeg har sett SATC og koost meg med kun meg selv :)) Det er rart, noen ganger bare er det SÅ deilig å være alene, andre ganger er det ikke det i det hele tatt! Men idag var det det. Jeg har vasket litt tøy og pakket i min faboulous koffert min og ;)
Sko, saltwaterspay og solkrem.. Alt det viktige man har med seg to uker til Hellas ;) Hehe! Jeg høres sikkert helt gal ut, som gleder meg så mye.
Det er bare at vi har liksom ikke reist sammen før (familietur til Dk teller ikke) - og jeg gleder meg til å se Stian endelig slappe av - for det gjør han aldri! Og han fortjener det nå. Etter mye jobbing. Jeg elsker min Stian :)

Nå har jeg tenkt å spise ferske rundstykker å se SATC filmen på soverommet. Di jentene får meg alltid til å le - og Charlotte er FABOULOUS ! :D
Hehe.. film om di to viktigste tingene i livet - Labels and Love :p hehe! Nesten hvertfall..



Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar