fredag 12. juni 2009

en fredag

Føler at det er en god ide' å begynne å skrive litt igjen.. Hatt noen gode dager, fulgt opp av noen dårlige.men det har hvertfall vært gode dager, noe jeg er svært fornøyd med.Puh, det hjelper på humøret å skrive. Selvom det ikke nødvendigvis er negative ting! Bare å få ned noe svart på hvitt. Jammen med.. Hmm..


Etter bryllupet har jeg fått skriving opp i halsen, for jeg skreiv så mye lister og organiseringsplaner at jeg holdtpå å spy. Kjøpte meg en Moleskine, som jeg syns er så pen. Men brukte den bare til byllupsplanlegging og lister :P Så tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny en. Kanksje er rød en. Men nå skal jeg begynne å skrive igjen. Ålese bøker også. Få roen til det! For jeg har ikke lest en bok på lenge ("Costume" teller ikke :p) ! Jeg somelsker det!Så jeg fikk meg lånekort på bibloteket i byen, og lånte meg noen bøker. "Labyrinten" av Kate Mosse, og Shakespeare's "Hamlet". Som jeg skal lese iløpet av Juni. Jepp :)


Stian mista nesten tommelen igår på jobben. Måtte sy 4 sting. Skummelt. Vi har faktisk mange bein inni tommelen, fordi det er den vi bruker til å gripe med. Det lærte jeg i filmen vi så igår kveld. "Den siste revejakta" - sett den? Ganske morsom faktisk. Hehe! Jeg lo hvertfall :) Å det føltes deilig å le av noe som var kjempeteit. Deilig.
Neste helg skal vi til Miriam !!! Det ser jeg veldig frem til. Men nå skal jeg dra på butikken å kjøpe mat til ikveld. Reinsdyr! Det beste Stian vet ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar