onsdag 24. juni 2009

Sommer - Stranden - Lesestoff !!

Sommeren er jo her, og med den kommer late dager på stranden, på et håndkle med et eller annet å lese på.. Men hva? Jeg elsker moteblader. Man får masse inspirasjon, og blir kreativ av å lese dem. Jeg blir glad av alle tipsene til antrekk og selvpleie. Så jeg kommer nok til å sitte med hue nedi et moteblad i sommer !


Jeg har lenge kjøpt mange forskjellige blader, men jeg har bestemt meg for å snevre det inn litt og bruke pengene på ett eller to. Og da vil jeg ha et blad som handler utelukkende om moter, og sjønnhet. Så da var den åpenbare vinneren for meg, Costume. Norsk Costume er et utmerket moteblad. Jeg har også lest Danske utgaven, som er veldig bra. Ellers så liker jeg Elle, og Vogue

Hvilket blad leser du/dere??


Og et tips, når man har lest ferdig bladene kan man gå inn på nettsidene deres. Da får man bladet til å vare litt lengre. Med konkuranser, litt ekstra stoff og quizer. Og man kan enkelt klikke seg inn å si sin mening om bladet og dets innhold :)

1 kommentar:

  1. Jeg leser cosmopolitan og woman og shape-up innimellom. Men det er ikke bestandig jeg har råd til de bladene jeg vil ha, så da går jeg inn på internett:)

    SvarSlett