torsdag 18. juni 2009

sommer ...

Sommer garderobe.. Hmm. Jeg elsker å shoppe, men gjør alltid altfor mange impulskjøp. jeg er ikke noe særlig flink til å ha separate sommer- og vinter garderober. Har masse tøy i garderober å skap, men jeg bruker sesongtøyet litt om hverandre. Om vinteren bruker jeg kjukke strømper å høye støvletter til den knelange dongeribuksen jeg brukte sandaler til om sommeren. Osv.. Så denne onsdagen, da jeg skulle kjøpe sommertøy tok jeg med meg mamma. Fornuftige mamma. Hun har alltid orden på sesongtøyet sitt. Og er flink til å sette sammen, istedet for å bare kjøpe en råsøt kjole eller topp, bare fordi den er råsøt ! hehe..


Altså, jeg gikk i mange butikker, men så dro mamma meg inni en av ynglingsbutikkene hennes, Classique. Jeg tenkte at åh, den butikken er litt for voksen for min smak. Men jammen kom jeg ikke ut derfra meg en kul bukse, to topper, en liten dongeri-vest og et nydelig skjerf, som prikken over i-en!


To nydelige beige skjørt på H&M et pencil skjørt som jeg falt pladask for, og ett litt mere volumiøst med en sløyfe på. Så jeg følte jeg kom litt bedre ut ved å ha med meg mamma som en second opinion, og som kunne styre meg unna di verste impulskjøpene !



I morgen tidlig reiser vi til Mysen, til min Miriam som jeg savner sårt. Så da spørs det om jeg klarer å pakke smart da, for kun en weekend ;)

1 kommentar: