søndag 21. juni 2009

Hjemme igjen



Er litt bittersweet å komme hjem igjen fra tur. Det synes jeg. Men mest bittert, når jeg må reise fra min beste venninne.. Åh, som jeg hadde savnet Miriam! Hun så så bra ut, men nå er hun jo fryktelig forelsket også da :p

Ellers så reiste vi rett til Oslo etter at vi ankom Mysen fredag ettermiddag - egentlig for å dra på VG-Lista, men vi ble sittende på Friday's på Aker Brygge å drikke vin og øl og se på menneskene. Det høljet jo ned! Men vi koste oss masse. Var herlig med utepils, til å med når det regnet.. Vi satt jo med varmelamper, og det var en god stemning.

Men er så morro å ta en tur til hovedstaden når man bor i lille Kr.sand :) Gøy med noen nye impulser. Desverre var det bare på lørdagskvelden. Og vi skulle jo bare ned på rådhusplassen.. Neste gang har jeg lovet meg selv å ta en tur innom det nye shoppingstedet på Karl Johan - Eger. Har bare hørt så mye bra, og må nok unne meg en tur inn dit neste gang. Bare krysser fingrene for at det er rett rundt lønningstid!




Nå er det natta. I morgen skal jeg ut å sykle en god tur!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar