søndag 14. juni 2009

middagsgjester

Ikveld hadde vi min tante og onkel, kusinene mine og mamma og pappa på middagsbesøk. Tante hadde plukket noen kjempenydelige blomster fra hagen sin med til meg! Stian laget svin indrefilet, fylt med sopp og ost. Jammen kan mannen min lage mat! Hmm, ja, han er litt av et catch!




Etter di hadde gått åpnet jeg en flaske med rødvin, Marques de Caceres 2005 RIOJA, Spansk.
Den smakte veldig deilig, og siden Stian ikke kan ha det pga migrene, så får jeg den alene :P Hah! Neida, men jeg er veldig glad i fyldige røde viner. Spesielt de som smaker aller best alene, eller med mørk sjokolade til. Denne smakte røde bær, og ettermaken minner om .. middelhavet.


Vi så en film også ikveld. "The curious case of Benjamin Button" - Hvis du ikke har sett den anbefaler jeg å se den. Det er en spesiell historie, om en spesiell mann. Og man lærer at i denne verden varer ingenting evig. Bare kjærligheten man har til hverandre. For hvis den er ekte, så kan man oppleve de hardeste prøvelser og hendelser. Men den forsvinner ikke, den bare forvandles, og tilpasses. Og det er noe jeg syntes er vakkert.

Ja, i det hele har det vært en deilig kveld. Fyllt med ting jeg elsker. Mamma og pappa, god mat og vin. Popcorn og film - og min kjæreste <3>



God natt alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar