tirsdag 16. juni 2009

Fashion - en kunstform



Jeg sitter å leser i ynglingsbladet mitt "Costume" - det er det aller beste norske motebladet. Danske Costume er også veldig bra. Men så har dansker/københavnere veldig bra stil i utgangspunktet.
Men altså, det er veldig hett med nagler. I alle former og fasonger. Så nå sitte jeg å sikler over et par Balmain sko, med høøøy hæl, masse glam og nagler. De er helt rå!







Også er det Alexander Wang da. Han er jo noe av det heiteste i år. Den casual-edgy-rockchic stilen er vanvitig bra sammensatt. Og helhets intrykket blir veldig bra. Nå er ikke akkurat mote allid det mest behagelige. Men det ser jammen ut som om denne nye ynglingen i moteverden har klart å snike inn noe ganske så comfy plagg i kolleksjonene sine. For ikke å snakke om veskene. En av dem, den som jeg har lagt min elsk på, er den som ble "it-bag" nesten før den ble laget. Den er ikke så stor, med masse nagler under. Den er rå. Så hvis det er en veske denne jenta skal prøve å få tak i iår... :) Ingen tvil om at Alexander Wang er på alles lepper av en grunn. Han er en veldig dyktig designer!


2 kommentarer:

  1. WOW! For noen sinnsykt kule sko! :) Og bra blogg forresten, kommer til å følge med her ;)

    SvarSlett
  2. hvor har du kjøpt vesken? Sykt fin forresten! :)

    SvarSlett