lørdag 13. juni 2009

Sommer feeling




Sov leeenge i dag.. Så dro vi ut til svigers på Andøya for å hente noe. Bildet over er fra verandaen der. Herlig sommervær! Også skulle vi kjøpe reker. Jeg elsker reker! Det er veldig godt, også kan man spise så mye man vil for det er sunt. Hehe.. Ja, det er nå lørdag, å da gidder jeg ikke å bry meg så mye uansett. En god dag er dette. En dag med smil og avslappethet. (avslapning?) .. Anyways..
Neste helg skal vi på besøk til Miriam, å det er jeg veldig glad for. Miriam er min besteste venninne, som jeg er veldig, veldig glad i :) Og å dra på besøk til Miriam og prinsen hennes blir nok veldig bra ! Også skal vi kjøre bil opp, det syns jeg er digg og, for blir så sykt lei av å sitte på og eller buss, å måtte innom Oslo først - for så å videre til Mysen. Nå kan vi bare kjøre til Moss og ta ferja over.
Åh, Stian baker brød, og leiligheten lukter kjempegodt av bakverk nå :) Ja, idag er en god dag ..

Mm, nå er det bare i skjenke seg et glass kald hvitvin å sette seg utenfor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar