fredag 28. august 2009

Back to Newport Beach .. Again :)


<3




Hektet på The o.c igjen!! Jeg begynnte igår å se en episode igår - og det var fysisk umuig å stoppe. Det er faktisk en av de seriene der det skjer noe hele tiden. Det er jo drama, drama, drama .. Hehe :) Men gøy. Er deilig å se på en hjernedød teenage- highschool serie igjen av og til. Men der menneskene i Orange County har, som ikke f.eks Tree Hill har - det er Seth Cohen! Spilt av Adam Brody. Han er den morsomste karakteren jeg kan tenke meg i hele verden. Jeg ler så jeg griner. Satt å så på o.c igår natt. Til 5 på mårraen (stian satt å spilte Oblivion) og jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg av noen av kommentarene hans. Han er så spydig og sarkastisk at det drypper - og jeg elsker hvert ord! Definitivt en av mine ynglingsserier :)

"I was a fish, flapping around on dry land. I was Nemo, Ryan - and I just waned to go home!" (Han snakker om første gang han og Summer hadde sex)
Fikk humøret tilbake!



Ikveld skal vi ha litt gjester. Drikke rosevin ;) Har så sykt vondt i nakken for tiden at hodepinen blir verre og verre.. Litt dritt. Også har mamma og pappa reist til Hellas - heldiggriser!

Ha en flott fredag <3


Ser dere på The o.c? Hvilke serier liker dere?

1 kommentar:

  1. sv; hei! tuusen takk for så koselig kommentar på innlegget mitt "to love another person...". så uuutrolig snill du er som sier slikt! Ble veldig glad! Mange mange takk! Håper du har hatt en kjempefin helg! Gjort noe spesiellt? :)
    Ønsker deg den beste søndagskveld!

    SvarSlett