torsdag 13. august 2009

I'm a player



Heisann! Jeg har jo hatt store problemer med å sove idet siste. Og har derfor snudd døgnet, noe som ikke akkurt hjelper! Og i natt, kl halv ett ca så ville Stian spille Scrabble! Jeg liker å spille Scrabble, det er omtrent det eneste spillet jeg liker å spille også da.
Helt siden jeg var liten har jeg aldri likt spill. Kortspill, monopol og hatt over hatt.. Nei, jeg likte det LITE. Men Scrabble, det kan jeg like. In fact; første gangen Stian var med meg hjem, så satt vi faktisk i mange timer å PUSLET! Hehe, skikkelig nerder .. Men det var faktisk koselig. Hvis man ser bort ifra min utrolig utålmodige natur, så liker jeg faktisk å pusle og :P

Noen skikkelige puslinger ;) Haha!

Så, vi spilte til vi ble lei å trøtte inatt. I det siste så er Stian blitt så sykt god i det spillet. Og han er typen som elsker å rub in your face at han er bedre i spill enn deg. Og det gjør meg irritert. Egentlig så er jeg verken dårlig taper eller dårlig vinner, jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg spiller for å ha det gøy å få litt hjernetrim, så da blir jeg så sur når Stian later som om det er det viktigste i verden å få masse poeng! Hehe :P Så jeg tror nok vi er et syn der vi sitter. Jeg bli mere å mere fortvilet over at jeg bare får konsonanter jeg ikke kan bruke, og Stian holder på å le seg ihjel fordi han vinner. Så tro det eller ei, selvom jeg elsker Stian, så er han ikke ynglingspersonen min når det er Scrabble inn i bildet!
Kanskje jeg bør begynne å jukse.. ;)

Liker dere brettspill eller puslespill? Syns dere det er koselig eller forferdelig gammeldags å kjedelig?
Ha en kjempefin torsdag :)

1 kommentar:

  1. Jeg liker spill, men har sjelden noen å spille med. Unga vil GJERNE spille, men jeg har ikke tålmodighet til å sitte stille og lære vekk, være forståelsesfull og vente mens de tenker (jeg har AD(H)D, akkurat fått vite det, det forklarer jo ALT..)
    Akkurat nå om dagen er jeg mest gla i Sudoku, -om man kan kalle det spill. Man er jo alene om det..
    Nei, SPILL er sunt det! Spill ivei!

    SvarSlett