søndag 16. august 2009

Lei av Norge!

Nå er jeg så lei av Norge og "sommer" her oppe i nord. Har heller ikke vært i verme strøk siden september i fjor med mamma.. Nå skal mamma og pappa på tur til Hellas om to uker, og jeg er så misunnelig! Men neste år skal vi til Kreta, det er bestemt. Har også lyst til å reise til New York (Stian sukker ved tanken på meg i New York:P) og Cruise i Karibien (Det er det som står høyest på Stians liste..)

Sommer er deilig på sørlandet og, når det bare ER sommer her. Te'an i tanga (i tangEN altså), og pils på brygga er herlig. Men det hjelper ikke noe når det er så vått og kaldt at det likesågodt kunne vært høst!
Uff, nei. Da er det deilig å sitte å kikke på sydenbilder fra ifjor, og glede seg til neste tur ;)




Bilde og meg med pils (og null sminke), den herlige stranda og sandalene mine - og mamma med veska mi !

Men så til sist må jeg jo fortelle dere at jeg har vært i Gullbryllup til mor og far i går. Jeg holdt tale og hele pakka :P Var kjempekoselig. Gleder meg til meg å Stian har 50 år. Vi hadde et halvt års dag på fredag ! Hehe.

Ha en flott søndag !

Har dere vært å reist bort fra den fæle sommern vår i sommer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar