mandag 24. august 2009

skravleskravle....

:-/

Uff disse ukene hvor Stian jobber kvelder er noe dritt.. Er alene fra halv 1 til kvart over ti! Fyller ofte dagene med kafebesøk og mammabesøk, siden jeg ikke jobber nå. Men jeg tror det kommer snart til og forandre seg.. Mer om det senere.. ;)




Leser litt forskjellige blogger, og det virker som om mange bloggere åpner seg veldig for omverdenen. Sier/skriver veldig mye om seg selv. Mange blogger er nesten som offentlige, publiserte dagbøker. Jeg har ikke noe imot det. Tert imot, hvis folk føler at de ikke trenger å skjule ting. Så er det vel og bra :) Hmf, hørtes det veldig negativt og dumt ut? Var ikke meningen det altså.


Er nå ikke ute etter å få så utrolig populær blogg da men, jeg er ikke så spennende desverre. Hehe :) Selvom jeg liker å lese ti på- topp jenters blogger - det er morsomt å se hva andre tenker og føler i livet som ung jente i dag. Spesielt er det to jenter jeg liker å lese bloggene til. Hun ene er fra samme sted som meg: Kristiansand - vennesla. Kristina Andresen. www.kristinaandersen.blogg.no Hun er jo blitt superpopulær, og skriver lett og likelig. Jeg må smile når jeg leser bloggen hennes, hun skriver knall bra!
Også Elise. LivingDoll :) www.livingdoll.blogg.no Hun skriver også utrolig lekent og morsomt. Jeg må le av mange av hennes skriverier og utsagn. Disse jentene er helt topp! Ynglingsbloggene mine! :)



Hva er dine ynglingsblogger? Leser dere mange blogger?


Det er jo et faktum at man ikke får tid til halvparten av alt man skulle likt og gjøre - og man liker halvparten av de tingene man får tid til å gjøre. Men da er det vel ekstra deilig å sette seg ned en kveld med pc'n på fanget og lese at noen andre har også hatt hektiske, gode og dårlige dager. Det tror jeg vi alle liker, noe å relatere seg til :) Så fortsett bloggingen alle sammen. Uansett om bloggen er liten eller stor!





Ha en fortsatt finfin mandag - Hilser fra Lucy!

(i mangel av bedre bilde av meg ;))

2 kommentarer:

  1. Hei Silje-mor :)
    Koselig å høre om hva du tenker på :)
    Ja koselig med forskjellige blogger. Selv har jeg blogg bl.a fordi jeg ønsket å ha min egen lille "nettbutikk". Og er koselig med positive tilbakemeldinger.
    Søt katt du har da :) Mye selskap i et lite dyr ;)

    Smask fra Maria

    SvarSlett
  2. Jeg er spesielt fasinert over www.tankesverm.blogspot.com fordi Charlotte skriver så levende og flott, fantasifult og beskrivende om det er oppførselen blandt hester eller en rottes opplevelsesrike dag..:)
    Dessuten elsker jeg bloggene www.isabelleberta.blogspot.com fordi hun har en litt annen stil en mange andre interiørbloggere, og www.heksaogkatten.blogspot.com fordi hun har en utrolig flott og koselig stil i huset sitt, som jeg forresten stortrives i..:)

    SvarSlett