torsdag 6. august 2009

Jeg ønsker meg denne høsten...

Høsten er her snart, og det betyr mange godbiter i motevedenen. Nye, deilige kolleksjoner som kan holde oss varme inn i vintermørket.. Luer, skinnhansker, støvletter og skjerf. Gleder meg allerede. Uff, og det har jo ikke vært ordentlig sommer engang.. Hehe :)
Åh, denne høsten har jeg lyst til å spare penger hver mnd. Istedet for å kjøpe mange billigere plagg, skal jeg spare å kjøpe klær/accessorier jeg virkelig har lyst på!

Jeg får nok ikke råd til alt dette, men det er da lov å drømme til og. (Og drømme det gjør jeg på MyTheresa og Net-a-porter) Men hvertfall noen av disse skal jeg ha i min garderobe til vinteren. Så, la sparingen begynne! :D



Først så ønsker jeg meg en fin, lys topp som jeg kan ha på meg på meg når jeg går på fest i de mørke månedene som kommer. Denne passer perfekt inn i min garderobe, med et svart pencilskjørt og ankelboots kanskje? ..



Eggefarget romantisk topp fra
Luella. Nydelig!



















Så ønsker jeg meg en enkel svart, litt stor hånd veske. En jeg kan bruke når jeg har på meg stramme jeans, en enkel tank og det store Dyrberg/Kern smykket mitt som jeg er så gla i.



Og denne vesken fra Miu Miu
passer perfekt.
De råe detaljene i gull gjør den så lekker!

















Til et middels kort skjørt med bluse til syns jeg alltid det gjør seg med et lite belte i midjen. Så dermed gikk jeg på jakt etter et pent mørkt enkelt belte som kunne gjøre susen.

Dette er fra Bottega Veneta.
















Sist, men ikke minst. Hva må man alltid ha nye av når høsten og vinteren kommer? Det gøyeste jeg syns er å shoppe til denne sesongen.. Støvletter! Og i år som alltid må jeg ha noen nye pene støvletter på føttene før kulden setter inn :)



Disse, fra Miu Miu skal nok klare
å varme føttene mine, samtidig holde
dem stilige ;)

















Alle disse skattene fant jeg på Net-a-porter. Og der finner du priser og lignende. Easy peasy :)

Men, ble det litt mye snakk om høsten nå? Ja, det syns jeg. Det er jo skalldyrfestivalen til helga, og da er det jo sommer og sol og masse kos. Så vi legger bort høsten litt til ..

Skal dere på skalldyr festialen? Hva er deres basics i høstgarderoben?

3 kommentarer:

  1. årh me like!
    har vært mye på skalldyrfestivalen, men nå for tia bor jeg ikke på sørlandet- så nei.

    sv; Tuusen takk for kommentaren på innlegget mitt om religion og vannkopper! håper du får en kjempefiiin dag! :D

    SvarSlett
  2. Lekre detaljer ja..:)
    Skulle ønske jeg hadde litt mere talent for å sette sammen klær. Jeg er DÅRLIG på det altså. Skulle hatt noen til å style meg hehe...:)

    SvarSlett
  3. sv; ville bare si tuusen takk for din kommentar på inlegget mitt om karaokeparty i Oslo :) Blir glad for å se at du kommenterer på innlegget mitt! så mange takk! Ønsker deg en kjempefin lørdag! :D

    SvarSlett