tirsdag 11. august 2009

En tirsdag i august ..

Hei :) Har dere fått en fin start på uka? Det er alltid best å spørre om det på tirsdager istedet for mandager. Av åpenlyse grunner. Jeg sitter å går igjennom gamle bilder, det syns jeg alltid er veldig morro. Etter at jeg leste en blogg der en jente skriver litt om bildene man legger ut på Facebook, så ville jeg og igjennom mine. Heldigvis har jeg ikke så mye der å skamme meg over. Ingen overstadig berusede bilder eller forferdelige bilder av trynet mitt! Heh.. Morsomme fjortissbilder med trutmunn og mange bilder av tiden etter jeg ble skamklipt som hårmodell for Wella.
Føler nesten jeg må legge ut noen bilder.. :
På vei til fest i Horten. Skamklipt og fin :/

Dette er meg å Sofie på vei over fjellet til Oslo fra Bergen. Flere år siden!


Og her er jeg, redhead. På vei til Gwen Stefani konsert for to år siden .. :)




Det var nok mimring for idag :p
Og, ja.. Stian skal på dø og liv ut å trene før frokost.. Ja, jeg vet at det er det beste egentlig.. Men mine bein har ikke våknet før hvertfall to timer etter at di er ute av sengen! Men jeg syklet nå avgårde etter han, en halv mil, så var det eggerøre til frokost. (Ikke så interresant å høre hva jeg har spist til frokost, men anyways..) Igår kjøpte vi en hylle til å henge på soverommet, til å ha blu-ray filmer og bøker å sånt i. Den kjøpte vi på Skeidar, og det ble ganske fint syns jeg. Har ønsket meg en film/bokhylle en stund - Jeg har akkurat lest Tolkiens "Silmarillion", den var veldig bra!

Nå har det seg sånn at jeg må kjøpe nytt kamera, fordi jeg har selvfølgelig mistet laderen til det jeg har ! Og jeg finner ikke usb kabelen til mobilen, så selvom jeg foreløpig har bilder der, så går ikke det heller!! Mmf..
Ok, dette ble et kjedelig innlegg. Men kjeder meg fordi Stian har fått fiskedilla etter at vi kjøpte akvariumet vårt. Så han sitter å leser på aquaforum.no all freakin day ;) Hehe..

Jeg derimot, elsker bare Lucy, min nydelige pusekatt!


Ha en flott dag!

5 kommentarer:

  1. Søt pusekatt ja..:)
    og jeg syns du var så fin som readhead, du var skikkelig tøff på de bildene fra før konserten. Har jo sett de før vet du=)

    SvarSlett
  2. :O Du passet jo rødt så vanvittig bra!! Du må bli rødhåret igjen! du har ikke noe valg! Det var bare helt nydelig på deg det! :)

    SvarSlett
  3. (må jo bare si at du er superpen!)

    sv; tusen takk for kommentaren din på innlegget mitt om plastik kirurgi! gøy å høre dine meninger! :D ønsker den en kjempeflott dag søta!

    SvarSlett
  4. Sv: Ja det er nok sant - at det tar lang tid å få over til normal farge igjen. :/ Men du kunne jo bare hatt det rødt for alltid!

    SvarSlett