torsdag 27. august 2009

begynn å grin!


Snufs!


Igår hadde jeg en helt forferdelig dritt dag! Og faktisk så er ingentig bedre i dag .. Årh.. Vel, igår så satt jeg her å sippet over teit jeg er. Også tenkte jeg at det må være en måte jeg kan få ut alle følelsene på, altså på en an måte en å sitte stille i sofaen å grine. Så: Tada! Jeg satte på en fantastisk bra grinefilm! Det funker bestandig ;)
P.S I love you med Hilary Swank og Gerard Butler. Den er så forferdelig vond og trist. Men hey, jeg fikk ut masse tårer og snørr på halvannen time. Og jeg følte meg faktisk bedre etterpå.


Bare synd at idag er jeg like deppa.. Uff,, nei. Idag orker jeg ikke noe grinefilm. Så min plan idag er å lage spagetti carbonara og sette på ynglingskomedien min!
How to Loose a guy in Ten days. Det er den morsomste filmen EVER! og jeg ler meg ihjel hver gang! Hehe :)


Men jeg skal ikke belemre dere mere med sytingen min. Ha en fin torsdag: Vi blogges!



Forresten: Hva gjør dere på kjipe dager? Og har dere sett di filmene?

2 kommentarer:

  1. Å den komedien er bare såå konge :D ser alltid den når jeg kjeder meg og trenger å le litt :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke sett PS I LOVE YOU men jeg har sett den andre, og den er jo morsom..:)
    Når jeg er nedfor, setter jeg på "Pride & Prejustice" med Keira, eller Mamma Mia!. Det er to filmer som får meg til å smile og le, enten jeg vil eller ikke..:) Ellers så er jeg jo også veldig gla i "What Women Want". Den er jo bare knall, og desto flere ganger jeg ser den, desto mere analyserer jeg den, og det liker jeg. :)
    Håper du får en bedre dag idag!

    SvarSlett