søndag 16. august 2009

Uffameg..

Heh, som dere sikkert ser driver jeg å prøver meg frem med ny header og litt ny look . JEG SUGER, når det gjelder tekniske ting på pc, redigering osv.. Er helt, totalt blank. Kan ingenting. F.eks; Jeg vil gjerne ha headeren på midten av siden, ikke til venstre - det sjønner jeg ikke hvordag jeg skal få til! Og når jeg driver å redigerer i photoscape, så er vinduene som kommer opp (når jeg skal sette inn tekst osv..) for store til at jeg kan se hele vinduet. Jeg har en mini pc, Acer aspire One - kanskje det er derfor. Men der ser dere hvor elendig jeg er! Lagde to headere, og valgte den som dere ser. Siden jeg er så elendig på sånne ting, men hadde lyst å ha noe nytt, så dreiv å raste rundt på alle bloggene jeg leser til vanlig for å se om de hadde skrevet noe tidligere. Og jeg fant! Yvonne Nicole er ei jente som skriver helt utrolig bra - hun er ikke bare pen på utsiden, men virker utolig sympatisk og søt. Hun har en veldig stilfull blogg - og jammen kunne hun ikke redde meg med hensyn til redigeringsprogrammer også ;) Du kan besøke henne på www.yvonnenicole.blogg.no! Verdt en tur innom altså!

Og hun skrev om picasa og photoscape - jeg valgte sistnevnte, og det dere ser over er resultatet :P Haha! Ikke særlig bra, men til å være verre enn en nybegynner er det ikke så aller verst.

Så: bear with me - jeg blir nok bedre !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar