søndag 9. august 2009

Ost og vin, og andre tanker..


Ikveld har meg å min elskede hatt ost, kjeks, vin og film å kost oss med :) Jeg elsker å sette oss i sofaen med et glass rosevin i hånda å skravle med Stian. Han har ferie i en uke nå, så vi skal bruke den på å gjøe ting vi har lyst til. Sove lenge, spise god mat og drikke, besøke våre kjære, skravle til langt på natt og se maaaasse filmer.
Meg og Stian er skikkelig film entusiaster. Stian bestiller filmer på Play.com, og samlingen vår er vel nå på rundt fem hundre filmer tror jeg. Jeg elsker filmer som Phantom of the Opera og Chronicles of Narnia. Også Fools gold, og How to loose a guy in Ten days ;) Mine favorittskuespillere er Bl.a Kate Hudson, Johhny Depp (obviously), Nicole Kidman, Keira Knightley og Hugh Jackman (Ikke bare for skuespillertalentet) Stian er mere fan av gamle skrekkfilmer, som Predator og Aliens filmene. Samt Jaws o.l. Men han liker også eventyr, som meg :)
Selvfølgelig er en av mine all time favorites: Breakfast at Tiffanys! Mest pga Audrey Hepburn sin fantastiske tolkning av karakteren. Hvordan hun holder sigaretten og hvordan hun snakker. Nei, nå skriver jeg ivei her.. Uansett.
Idag/kveld så vi Pulp Fiction. Var en spesiell film, veldig bra da. Veldig Quentin Tarantino vel å merke. Men jeg likte Uma i denne filmen. Hun er rå!




Også har jeg drukket min nye ynglingsvin; Chill Out. En Rose'vin på box :) Den er genial, lettlikelig og frisk. Nei, humøret er jammen på topp, også håper jeg bare det blir bedre vær så jeg kan få litt sol på mine bleke ben ..


Hva gjør dere på søndager? Er dere gla i film??



1 kommentar:

  1. DU tuller!! Vi så også den filmen i dag! Eller det blir jo i går nå for klokka er over tolv! :P Men vi så den filmen i ni tiden, hehe, så sykt rart at dere har sett akkurat samme på akkurat samme dag! Og det uten at jeg hadde lest bloggen din først. hehe:)

    Sv: vi var veldig heldig med været ja :) Syns nesten vi hadde litt for god utsikt :P Kommer aldri til å ta den igjen :P Ingen hadde fortalt meg at den gikk rett til værs! Trodde det var en lokemotivlignende greie som gikk langs marka jeg.. eh.. :P Flaut å si det men. Kanksje like greit at jeg ikke visste om det :)

    SvarSlett