mandag 24. august 2009

a sneekpeek into the future

Etter at jeg ble Silje Cathrine Hagman, så er jeg blitt voksen ;) Neida. Men seriøst, føler meg mere voksen etter at jeg ble kone. Høres gammelt ut. Men det føles herlig. Litt pent må jeg jo skrive om min bedre halvdel også. Stian er absolutt hele min verden. Han er så omtenksom og utholdende med meg ! For som de som kjenner meg vet - så kan jeg være ganske sarkastisk og spydig av og til. Og his man kommer fra et hjem der det er fraværende på humorfronten å være sarkastisk og spydig. Ja, så krever det litt å venne seg til tror jeg.. Men, jeg tror han har forstått at jeg ikke er ond (så ofte) :) Jeg er glad jeg kan få lov til å bygge et liv med den jeg elsker!
Er det noe jeg ser frem til i nær fremtid, så er det eget hus! Jeg gleder meg til å kunne sitte på min egen veranda, og kikke på klatrerosene mine. Jeg gleder meg til å ha et eget rom til klærne mine, en nydelig kjøkkeninnredning, og en liten vinkjeller. Er lei av å bo i kjellerleilighet. Selvom det er greit nok altså. Men vi bor tross alt inn under skogen, og har 3 måneder uten sol inn vinduene!


Nok drømming.. Stian var så flink her om dagen og fikk satt opp hylle på soverommet vårt. Og ommøblert litt :)


Er det ikke deilig og ommøblere av og til ? :D

1 kommentar:

  1. Jupp, det er digg å ommøblere..:) Ikke alltid så mye som skal til for at vi skal bli fornøyde, -en ny pute i stua, og vips så har man NYfølelsen..:)
    Flott hylle..:)
    Og ja, man føler seg annerledes og mere voksen når man er gift, og plutselig har flere "krav" over seg.. =)

    SvarSlett