tirsdag 4. august 2009

The Wedding...


Åh, satt jo her å skulle velge bilde til takkekortene. Noe som var svært vanskelig! (Men tror jeg valgte ett bra et) Anyways.. Så begynnte jeg jo å mimre. Hehe, er jo bare et halvt år siden, men føles myyye lengre siden. Og jeg tenker at det er så synd at vi bare hadde bryllup 1 dag, skulle hatt over flere, en helg f.eks. For ikke snakke om en hel uke! Nei, det hadde vel blitt litt for dyrt.

Men jeg er jo veldig fornøyd med dagen min. Ehm.. Vår mener jeg ;)
Blomstene var akkurat som jeg ville ha dem, rustikke, litt "bonderomantiske" i fargen. Og håret. All ære til SissaCarmasi, for håret mitt var perfekt, akkurat sånn som jeg så for meg i hodet mitt! Nei, alt i alt så var jeg veldig fornøyd. Egentlig mest fordi alt gikk på skinner! Men det gikk altfor fort. Før jeg visste ordet av det satt jeg i den dødslekre Mercedesen på vei hjem. For vi dro rett hjem etterpå. Siden vi ikke har bodd sammen eller noe sånt så var det noe spesielt ved å kunne krype inn i sitt eget lille rede for første gang sammen!

Tenkte jeg ville dele litt minner om denne dagen :)

Her er jeg før vielsen, med forlover og pappa :P




Forloverne går inn først.
Kjetil, Stians bror &
Miriamen min <3






Arm i arm med pappa'n min.


Mr and Mrs. Hagman <3


Miriam, forloveren min og meg! Deilig med litt champagne innabords ;)


Silje å Pappa <3
Utenfor hovedgården. Kjolen min er fra Agape, Tiara fra Lilly i Danmark. Buketten fra Lotus blomster i Søgne (superflinke), skoene fant jeg på en bitteliten gresk butikk på Kos i Hellas. Hvite hansker, vintage etter min oldemor. Hvite stay-ups fra Change. Kanin-capen er fra Agape den og. Smykke, armbånd og øredobber var gaver. Fra Mamma, bestemor og Mathilde :)



2 kommentarer:

  1. Du var en nydelig brud=)
    Også syns jeg det var så fint med noen fotos ute i snøen, -det er så spesielt og vakkert. :) Man kan ikke se om det var kaldt heller, dere slapper jo helt av på bildene!

    SvarSlett
  2. aaw, jeg elsker bryllup!! :D:D begynner alltid og gråte og den slags x)

    sv; ville bare takke for din kommentar på innlegget mitt om Abort. Gøy å lese dine meninger og setter veldig pris på at du sier det du føler! Ønsker deg en fin dag videre! :D
    -irlis.blogg.no

    SvarSlett