fredag 14. august 2009

Jeg fant, jeg fant! <3




Jammen fant jeg ikke Wangs, Coco Duffel bagShopbop.com til 5100 kr.. Det suger skikkelig, at jeg ikke har råd til den nå! Den er bare så utrolig kul.


Også fant jeg også noen hvite skinny jeans som jeg skal ha! Også Alexander Wang.. Bare vente til lønning først.. Hehe.



Ellers, så overasket Lucy oss med middag som hun tok med inn igjennom vinduet. En mus!! Ble så sint på henne. Mest fordi hun dreper den stakkars musa..

Idag har vi gått lang tur, opp til steinsfossen. Og tømmerrenna helt opp til en foss. Der bada jeg *Stolt* årets første bad, i bare undertøy.. (Ikke så stolt) ;) Det var kaldt, men herlig. Stian turte ikke. Så har vi kjøpt Chill Out og sørlandschips :P Ole Marius og Dan kommer snart. Koselig kveld - i mårra er det Gull Bryllupsdag for Mor og Far. Å gjett hvem som skal holde tale? Jepp hun som hater å snakke i forsamlinger. .. Gruer meg ihjel! I tillegg skal jeg lage Tunfisk salaten min å ha med til Koldtbordet. Hehe..

Men blir koselig å feire gullbryllup da! Accomplishment :D

Har dere badet masse i år? Ha en fantastisk fedagskveld !

3 kommentarer:

  1. Badet altfor lite! Meeeeen har jo farta mye da=)
    Vi skal i bryllup imorgen, og jeg gleder meg sånn!! David kjøpte ny kjole til meg idag og noen nydelige øreringer i sølv med strass hele veien rundt både utenpå og inni...:) oooog jeg skal til frisør og sette opp håret. Gleder meg sånn!! =)

    SvarSlett
  2. Hehe, en hakkespett faktisk! :P Hun bringer hjem kvalitetsvare hvertfall, er mer enn jeg kan skryte av av min katt! Hvordan gikk det med talen din? :)

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk :)
    Så godt å høre at det gikk fint! :)

    SvarSlett