tirsdag 18. august 2009

smak av sommer






Hvorfor er det alltid sånn at det fineste været kommer når det ikke er fri mere? Idag strålte sola så det var en sann fryd, og vi var ute å trente. Det var herlig. Men jeg kan fortelle deg det er mere enn en gang vi har løpt i plaskregn i sommer!
Jeg syns akkurat vi sa, åh, så deilig med juni. Nå er det snart september!!! Det er sant at sommeren er kort. Men denne er gått superfort.. Har liksom ikke klart å nyte den.
Det var noen nydelige dager i juni. Med reker, odderøya, soling og utepils. Men resten av utepilsene er blitt fortært under tak med restaurantens teppe over seg! Skalldyrfestivalen var herlig da. På fredagen - på lørdagen var det som om himmelens sluser åpnet seg! Vilt å mye regn som kan komme ned på en gang .. Veel.. Jeg er ikke flin k nok til å nyte ting tror jeg. Det ligger nok der. :)







Postgirobygget - Idyll ! Spill den, da er det sommer <3
Så, det mest standard spørsmålet: Har sommeren deres vært bra??

2 kommentarer:

  1. Enig i det du sier. sommeren er altfor altfor kort :/ Jeg som gledet meg så, for i år skulle det beste været noensinne komme, det skulle bli "tropesommer" :P jaja, sommeren er alltid bra uansett :) Tror jeg har hatt den beste sommeren noensinne i år :) Så jeg er veldig fornøyd. Og nå gleder jeg meg til jul :D haha, neesten trist å si det.. Nå skal jeg i hvertfall legge bikiniene på en lur plass frem til neste sommer ;P

    SvarSlett
  2. Digget den nye headeren din btw! :D den var kjempe fin!

    SvarSlett