onsdag 30. september 2009

ankelstøvletter!!!!!

Oh my! Var sykt digg å sove lenge idag ! :) Har vært så trøtt di siste dagene at jeg har holdt på å gå på veggen.. Nå har jeg dusja å spist frokost - så skal ta bussen til byen å møte Stian så kjører vi til Sørlandssenteret. Han er visst bedre idag ..

Jeg har så SYKT lyst på nye ankelstøvletter! Får se om jeg finner noen .. Er ganske kresen når det kommer til støvletter. I pumps og flats og andre typer sko er jeg nesten altetende, men støvletter - veldig kresen. Så vi får se hva jeg finner.



Disse fantastiske i slangeskinn fra Elizabeth and James falt jeg for med en gang!


Og jeg elsker disse fra Loeffler Randall, kjempedeilige!

Sist men ikke minst: Skokunst fra Balmain (Giuseppe Zanotti for Balmain for å være presis) Disse er så utrolig vakre, men blir nok med å se på dem, for har ikke råd til dem med høstens budsjett desverre .. Men er di ikke fantastiske?


Ha en flott dag alle sammen !

2 kommentarer:

  1. Åh, nå ble jeg forelska.. Ønsker meg sånne flotte støvletter jeg å, men har ikke penger..:( Æsj, hater å være blakk!!

    SvarSlett