lørdag 19. september 2009

Merkelige drømmer og flatt hår

HEI!
Inatt drømte jeg at jeg var blitt muslim - og jeg måtte gjemme meg. Jeg skulle nemlig få dødsstraff for noe jeg ikke hadde gjort! Unnskyld meg hvis jeg fornærmer noen ved å skrive dette. Men jeg våknet svett! Var skikkelig skremmende. Har lest endel bøker om kvinner i Islam -og man skal selvfølgelig ikke ta alle under en kam (eller hva det heter) men det er temmelig skremmende hvor lite kvinner er verdt i enkelte kulturer. Når hundene er verdt mere liksom .. Nei, det syns jeg er skummelt! Men selvfølgelig så er ikke jeg muslim, eller kjenner så veldig mange som er det. Det er bare at det man leser om det er trist å høre synes jeg. Er dette et tema jeg bør holde meg unna å skrive om syns dere? Det er kanskje det. Det bare opprører meg veldig. Når kvinner blir behandlet dårlig - ikke bare enkelttilfeller. Men av en hel kultur.





Nok om det, foreløpig.





Vi har spist dampede blåskjell og reker nå, det er ubeskrivelig deilig med sjømat av og til. Man blir ikke så stappmett av å spise det liksom. Også smaker det herlig :) Stian er knall flink til å lage mat, og blåskjellene ble perfekt dampet i hvitløk og krydderier. Jeg er jammen heldig som er gift med en mesterkokk!


Ikveld skal jeg ut. Har kjøpt med mye godt å drikke, og kastet på meg noen litt penere klær. Valgte hel svart i kveld. Er alltid trygt. Sminket meg ferdig, kjefter på håret mitt som ALLTID har en dårlig dag. Sa noen flatt hår?? JA! Vel, sånn er det når man ikke har så kjukt hår desverre. Og jeg liker ikke å tupere det, for det blir så ødelagt. Kanksje det er pga jeg har brukt så mye balsam og kurer (pga all den blonde stripingen) at det blir så glatt og flatt.. Anyways - jeg har hvertfall forferdelig kjedelig hår! Kanksje jeg skal farge det mørkt ? ..




Hvilke produkter bruker dere for volum i håret? !!

Også til sist - et fantastisk nydelig bilde av meg fra en veldig flatterende (??:P) vinkel! Ha en nydelig lørdag alle søtinger der ute :)

2 kommentarer:

  1. åå tusen takk :) Ja rødt hår altså, det er noe av det fineste som fins ;) Kjøpte verdens beste shampoo og balsam for en liten stund tilbake siden. Big Sexy Hair selvfølgelig, Volume. Den funker! Og så kjøpte jeg en slik til å spraye i hår røttene når håret er vått, sånn at man får enda mer volum, fra samme merke. :) Absolutt å anbefale!

    SvarSlett