mandag 28. september 2009

God frisøropplevelse







Klarte å krype meg til frisøren til tross for at jeg har feber og hoster! Men jeg er glad for at jeg gjorde det. Føler meg mye freshere. Feberen er der, men føler meg hvertfall hot (? :P) hehe! Neida. Men var hos Sofie å klipte meg å stripte hele håret i formiddag. Var herlig, og jeg har aldri vært mere fornøyd når jeg har gått ut av en frisørsalong ! :D Håret mitt ble perfekt for meg. Sofie er bare lærling, men er blitt superflink med striping. Veldig glad for å få håret akkurat slik jeg ville ha det. Nå sparer jeg jo til langt da. Men herlig å klippe tuppene..


(Litt vanskelig å ta bilde bak.)

Nå har jeg sovet minimalt i natt, så jeg skal drøye an så lenge jeg kan før jeg legger meg så jeg kan sove i hele natt å være opplagt til i mårra! Øyelokkene mine vil lukke seg, må ha kamp med di for å holde seg oppe. Fy å trøtt jeg er. . Vel, skal se litt på Heroes, så lenge jeg klarer. Så senga.

Har dere ett godt forhold til frisøren deres? :)

2 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint=)

    Jeg gikk til en ny frisør denne gangen, men det var bare fordi hun jeg i utgangspunktet ville ha aldri har ledig time når jeg ringer, og fordi hun jeg nå gikk til, ble anbefalt til meg...:) Jeg ble kjempefornøyd! Hun redda meg fra å gjøre noe jeg ville ha angret på, hehe..:)

    SvarSlett
  2. Så deilig! det har mye å si syns jeg !

    SvarSlett