fredag 25. september 2009

Girls night.. in :)


Idag er det fredag - jeg har kasta Stian ut (han var ikke så vond og be - gokart ;)) og det er jentekveld ikveld :) Jeg har en kjempepizza deig som står å hever og jeg har dekket bord å kjøpt inn vin! Ser frem til denne kvelden. Men jeg må fortelle noe!

Igår i posten fikke jeg nemlig innkassovarsel pga en bok jeg ikke hadde levert på bibloteket! (aldri fått inkassovarsel før, ble livredd) Problemet er bare at jeg har nemlig levert boka. Så får jeg et krav om å betale 800 kr! Da blir jeg seriøst sur. Jeg har jo levert dem. Så jeg tok meg turen til bibloteket for å snakke meg dem å forklare saken. Hun sure dama på bibloteket sa bare at jeg måtte gå hjem å lete litt mere. Eller betale. DET HJELPER IKKE Å LETE - JEG HAR IKKE BOKA!! Omg. Like før jeg tok fyr! Sykt kjipt å ut med nesten en tusenlapp pga ei bok di ikke finner..

Nok om det. Måtte få det ut. Ellers så var jeg flink å løp nesten fra meg selv da vi løp tur i går kl 11 på kvelden! Stolt av jernviljen min der ass.. Så fikk jeg noen dritkule kaktusplanter av svigermor her om dagen. Valgte å ha dem på badet - syns det var litt kult :)

Og nå har jeg sminket meg og dollet meg, så jeg kan slappe av før jeg må begynne på fyllet til pizzaen. Tenkte å bake cookies gså, men jeg glemte mange ingredienser da jeg var i butikken. desverre.. Vi blir åtte stk, det blir herlig med jenteskravling, hjemmelaga pizza og rødvin :P


(eks. på mitt flate hår...)

Har du opplevd noe av det samme som meg på bibloteket noen gang? ..

3 kommentarer:

  1. Inkassovarse fra bilioteket? aldri...
    Kos deg med pizzaen, og be de inkompetende folka på bibben om å skjerme seg...! :P

    SvarSlett
  2. Fikk vi ikke se noe fra jentekvelden? Jeg vil se!:)
    Er du sikker på du ikke kan be om å få snakke med sjefen der nede eller noe? Det går jo ikke an å rote sånn:S

    SvarSlett
  3. Jeg snakka med sjefen, men fikk beskjed om å lete..

    SvarSlett