lørdag 26. september 2009

lørdagskveld


Idag har jeg løpt en tur i steikende sol, pantet flasker fra igår (veldig gøy når man har hatt folk) og vært på middagsbesøk :) Utrolig koselig. Vi spiste middag hos noen dansker og fikk skikkelig dansk mat. Jeg er ikke spesielt fan - pga di bruker mye fett i maten. Det liker jeg ikke. Men skikkelig tradisjonskost. Med grønnkål (fra egen hage), svinesteik, kokte poteter surret i smør og sukker, rødbeter og sennep.. Spesielt. Men artig å smake andre kombinasjoner av tradisjonskost :P Spesielt på en lørdag. (Les. pleier å være taco eller pizza...)
Nå slapper jeg av med et glass med min ynglingsrødvin, Castillero del Diablo. Og sørlandschips. Med GOD samvittighet. Er komt så godt i gang med treningen nå at jeg har ingening imot å skeie ut i helga :)

Dere har forresten ikke sett Wilhelm, kampfisken vår som er så tam at vi kan kose den! hehe :) Han er mye mere rød enn det han ser ut på bildet.




Har dere hatt kampfisk noen gang?



3 kommentarer:

  1. Jeg hadde kampfisk, og jeg elsket han... den hadde virkelig personlighet=)
    Jeg hadde den sammen med en slørhale og det gikk kjempebra, enda de fleste sier at kampfisk skal være alene. Men DEN fisken gikk den sammen med..:) De var faktisk venner=)
    Men da glassbollen knustes i mitt forsøk på å vaske den, flyttet de inn i ett norgesglass, og det likte de ikke. Ble for liten plass.. så de døde..:'(

    SvarSlett
  2. vi har forresten samme favorittvin.:)
    Jeg er også kjempegla i Sangre De Toro, og en litt eldre årgang av Faustino..:) Nammmm
    ååh nå fikk jeg lyst på ost kjeks og vin....

    SvarSlett