tirsdag 1. september 2009

my day !

!!
Hatt en mongo drittdag! Begynnte med at jeg sov altfor lenge, helt til Stian ringte å vekte meg. Han var på vei hjem å ville jeg skulle stå klar så vi kunne kjøre til sørl.parken å kjøpe gavekort til et vennepar som giftet seg just. Jeg var i dårlig humør, for jeg hadde hodepine som dundret og skuldre som verket. Så ringer NAV! Ting er ikke ordnet, jeg må ringe dit, og papirer er ikke sendt.. Samme gamle leksa. Jeg begynner å grine.



Stian prøver å oppmuntre meg, han er så søt. Da han tilbyr seg å kjøpe sko til meg ser jeg opp - endelig et smil .. Så han kjøper noen dritkule Adidas joggesko til meg :) Jeg ble i bedre humør av et par sko ! Hvem gjør ikke det ?..



Så kommer jeg hjem å slokner i senga, Stian sier han vil vekke meg om en time. Sånn at jeg hvertfall får sove til kvelden igjen. Han er så søt med meg :) Jeg våkner av meg selv etter en halvtime, med hodepinen på plass.

Bestemmer meg for å begynne å bake da mamma sender mld å spør meg hva slags veske hun kan kjøpe til meg i Hellas .. Hmm, LV's Mahina? .. Så jeg setter igang å baker boller. Så kommer Stian med ett kyss og en kald CB - kvelden ble hvertfall bedre <3








Hvordan har dagen deres vært ?

1 kommentar: