lørdag 5. september 2009

Det regner, men inne er det sol :)

Hei sann : )



I går kveld hentet meg å Stian, mamma å pappa på Kjevik. Di har vært i Hellas i en uke - å var selvfølgelig kjempebrune da di kom hjem.. Særlig mamma, hun får sykt fin farge i sola. Her har det regnet i en uke. Regn, regn å atter regn. Er ganske lei av det nå! Men midt i all sutringa kommer mamma med poser med gaver til meg :) Jeg elsker gaver ! Særlig sånne gaver - parfymer og kosmetikk. Jeg har ønsket meg en sminkepalett lenge, men syns alt blir så simpelt. Det er veldig greit å ha med seg på tur å sånn. Men finner aldri noen jeg liker. Men mamma hadde kjøpt en nydelig liten boks fra Lancome med tre leppefarger, seks øyeskygger i akkurat di fargene jeg elsker. Pudder, rouge og concealer. En kajal og en lipliner og Lancomes mascara Virtuose'. Nice! Pluss parfymer og smykker. Var så gøy! :) Jeg har en super mamma!


Også fikk jeg Chloe' parfymen jeg har ønsket meg og ! Det sto mellom den og Miss Dior Cherie'. Men jeg fikk den i mini parfyme istedet for .



Jeg elsker di små reise pakkene man får med parfymer. Fem parfymer fra samme merke i bittesmå 5 ml :) Di er så søte! Det var Miss Dior Cherie' - Dolce Vita - J'adore - Midnight Poison - Dior Addict


Og ikke nok med det - men jeg fikk armbånd, øredobber og smykke i lilla. Det var veldig stilig. Og jeg skal bruke det når vi skal ut ikveld. Jepp!






2 kommentarer:

  1. Så mye du fikk=) heldig der ja=)

    SvarSlett
  2. Å heldiggris!! :D hvis du blir lei av alle gavene kan du bare sende noen hitover;)

    SvarSlett