onsdag 2. september 2009

Gode ord <3

Hør alle sammen :)

Jeg har hatt en virkelig crappy dag idag - og sitter her å leter etter noe, eller noen som kunne muntre meg opp. Jeg liker bra lesing. Så jeg tok meg en runde på bloggene jeg leser fast. Jeg kom til Irlin ( www.irlins.blogg.no ). Dere må bare besøke denne utrolig søte jenta! Hun skriver helt utrolig bra, om temaer som vi jenter (hvertfall jenter) tenker på å undres over. Hun roser kjæresten sin opp i skyene og skriver åpent og ærlig om deres kjærlighet. Og det er så nydelig å lese på :) Hun kan det å sette ord på følelser bedre enn jeg har lest noe annet sted. Jeg inspireres av henne, fordi hun er så åpen, vennlig og ekte! Hun syns det er viktig at jenter har selvtillit. Og hun skriver oppmuntrende :)
( Håper ikke det gjorde noe at jeg stjal et bilde av deg ? )

Takk for gode ord Irlin. Du inspirerer meg til å bli gla i meg som den jeg er! Det er helt sant !

1 kommentar:

  1. wooow! Dette var en skikkelig positiv overaskelse! tuuuuusen takk! :D Sååå snill du er! :D:D guud jeg rødmer!
    tuusen takk for kommentaren din også Silje! Jeg er så smigret nå at jeg vet ikke hva jeg skal si.. annet enn TUSEN TAKK!

    SvarSlett