onsdag 2. september 2009

Nostaligisk

!!

Jeg ble plutselig så dratt tilbake til vonde tider. Tider med sår og tårer. Men så går jeg igjennom gamle sangtekster jeg har lagret fra den tiden. Jammen fant jeg ikke denne, som har trøstet meg. Det er en nydelig sang.

Speeding cars - Imogen Heap

Here's the day you hoped would never come,
dont feed me violence
just run with me through rows of speeding cars

The papercuts, the cheating lovers
The coffe's never strong enough
I know you think its more than just bad luck

There there baby, its just textbook stuff.
Its in the ABC, of growing up.
Now now darling - dont loose your head
cuz none of us where angels and you know I love you, yeah.

Sleeping pils, no sleeping dogs lie never far enough away
glistening in the coldsweat og guilt.
I've watched you slowly winding down for years
you cant keep on like this. Now's a better time than any.

There there bahy, its just textbook stuff
Its in the ABC of growing up.
Now now darling, dont kill yourself.
Cuz none of us where angels and you know I love you, yeah..

Its okay by me, its okay by me.
It was a long time ago ..

Fantastisk nostaligisk, vakkert <3

Hva slags musikk hører dere på når dere er nede?

1 kommentar:

  1. Når jeg er deprimert hører jeg på -ingenting-, ELLER jeg hører på Hip Hop R & B på full guffe for å føle meg levende..
    noen ganger synger jeg My Immortal og er helt i stemning (ligger en litt scrappy innspilling av meg på bloggen min..).. men EN spesiell sang har jeg ikke..

    SvarSlett